Kent merkezinde sokak bazında çalışma yapan Telekom, abonelerinin internet erişiminde sıfır hız kaybını sağlayan fiber optik kablolar üzerinden hizmet almasını sağlıyor.
SOKAKLARA "FİBER OPTİK" SANTRAL
Telekom İl Müdürü Metin Ay, internet abonelerinin 8 MB'lık hıza erişmelerini sağlamak amacıyla bir süre önce başlattıkları çalışmalarının hızla devam ettiğini bildirdi. Balıkesir'de interneti hızlı hale getirmek için çabaladıklarını kaydeden Metin Ay, "8 MB hızı her noktaya eriştirmek istiyoruz. Bunun için sokak bazında çalışma yapıyoruz. Sokaklara erişim sistemleri kurarak abonelerimizin internetteki hız kayıplarını sıfır seviye hedefiyle minimize etmiş olacağız. Bunun için de erişim sistemlerinden abonelere fiber optik kablo üzerinden internet hizmeti veriyoruz. Mahalle santrallerimiz ile internetteki zayıflık ortadan kalkıyor" dedi.
Türk Telekom abonelerinin kurumun verdiği hizmetlerden memnun olduklarını kaydeden il müdürü Metin Ay, müşteri memnuniyeti anketleri yaptıklarını, hizmetlerle alakalı olarak müşterilerden aldıkları tepkilerin son derece olumlu olduğunu, bunun da kendilerini motive ettiğini kaydetti. Balıkesir'de arızaların giderilmesiyle alakalı olarak genel müdürlüğün belirlediği standartları en iyi şekilde uyguladıklarını kaydeden Ay, Balıkesir'de müşterilerle randevulu çalışma sistemi uyguladıklarını, randevunun tarih ve zaman diliminin müşteri tarafından belirlendiğini ve görüşülen konunun en kısa sürede yerine getirildiğini söyledi.
Harici Erişim Sistemi (HAES) adı verilen kutulara yakın olan internet aboneleri bu merkezlere olan mesafeye göre internette 8 MB'a kadar hızdan yararlanıyor. Mahalle santralleriyle ilgili çalışmaların sürdüğü bildirildi. Telekomun daha önceki alt yapısında internet hizmetleri telefon hizmetlerinin verildiği bakır kablolar üzerinden veriliyordu. Fiber optik erişim sistemi ile internet hizmetinde yeni ve çok hızlı bir dönemin başladığı kaydedildi.
YENİ KONSEPT
Balıkesir İl Telekom Müdürlüğü'nde hizmet binasının yenilenmesiyle beraber uygulamaya konulan yeni Müşteri Hizmetleri Konseptinin vatandaşlar tarafından son derece beğenildiğini ve Telekom müşterilerinin bu konsepti benimsediğini anlatan Metin Ay, Bandırma ilçesinde de tamamlanarak uygulamaya konulan Müşteri Hizmetleri Konsepti'nin yakın bir süren sonra Edremit ilçesinde de faaliyete geçirileceğini, bunun için gereken ihale vs. gereken çalışmaların devam ettiğini söyledi.
MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ODAKLI HİZMET
İl Telekom Müdürü Metin Ay, Bartın'da görev yaparken Türk Telekomünikasyon A.Ş.'nin 2010 öncesindeki yeni yapılanma organizasyonu kapsamında Balıkesir'e atandı. Türk Telekom İl Müdürü Metin Ay, çalışmalarını, "müşteri memnuniyeti" odaklı olarak gerçekleştirdiklerini ve verdikleri hizmetlerden son derece olumlu tepkiler aldıklarını belirtti. 30 Ekim 2009 tarihinde atandığı Balıkesir'de görev yapmaktan memnun olduğunu kaydeden Metin Ay, aslen Balıkesir Gönenli olduğunu, daha önce Çanakkale PTT Başmüdürlüğünde 7 yıl, 1998-2003 yıllarında Balıkesir İl Telekom, 2003-2005 yılları arasında Bandırma Telekom Müdürlüğü, 2005-2007 Yozgat İl Telekom Müdürü ve 2007-2009 Bartın İl Telekom Müdürü olarak görev yaptıktan sonra Balıkesir'e atandığını, burada görev yapıyor olmaktan onur ve mutluluk duyduğunu ifade etti.
15.03.2010