Şifrem?

100 Yeni Memur Alınacak

Sındırgı'da Yangın : 1 Ölü

'Biz Her Maçı Üç Puan Olarak Görüyoruz'
Spor Toto 2. Lig Kırmızı Grup takımlarından Bandırmaspor’un Teknik Direktörü Fuat Yaman, Pazar günü oynanan Bandırmaspor-Fethiyespor maçını değerlendirdi.

Yazıyı Boyutu: 13 Punto 14 Punto 15 Punto 16 Punto

Bandırma TOKİ'de bulunan Şehit Piyade Er Şener Köksal Tesisleri’nde Kulüp İkinci Başkanı Can Gülmezgil ile birlikte açıklamalarda bulunarak maçı değerlendiren Yaman, “Her geçen gün daha iyi takım olmaya devam edeceğiz" dedi.

Tesislerde maçı değerlendiren teknik direktör Fuat yaman, oynadıkları her maçı üç puan olarak değerlendirdiklerini belirterek, “Biz iç saha yada dış saha olarak ayrım yapmıyoruz. Her maçta kaybetme riski vardır. Ancak ligde oynadığımız ilk maçımız oyuncular tarafından benimsendi. Futbolcularım yapmaları gerekeni yaptılar" şeklinde konuştu.

Yaman, Yönetim Kurulu tarafından oyunculara verilecek olan primlerin belirlendiğini belirterek, bu primlerin; iç saha primi bin lira, dış saha priminin ise bin 500 lira olduğunu söyledi.

Bu hafta sonu deplasmanda Güngören Belediyespor ile oynayacakları karşılaşma ile ilgili olarak hazırlıkların devam ettiğine değinerek, “Güngören iyi bir takım zaten hiç bir takımı da hafife almıyoruz. Biz en kötü hali ile ilk 5'e oynayan bir takımız” dedi.

DEPLASMAN MAÇLARI İÇİN YARDIM TOPLAYACAK KİŞİLER BELLİ OLDU
Geçtiğimiz günlerde Bandırmaspor'un deplasman maçlarına gidişlerinde ilçede bazı taraftarlar tarafından maça gidiş için bazı esnaflardan para toplanması nedeniyle rahatsızlık duyduğunu, bu paraların kayıt altına alınması amacı ile yönetim kurulunun bilgisi dahilinde resmi olarak makbuz karşılığında toplanmasını istediklerini belirtmeleri üzerine deplasman maçlarında yardım toplayabilecek kişiler kulüp tarafından belirlendi. Konu ile ilgili toplantıda açıklamalarda bulunan kulüp ikinci Başkanı Can Gülmezgil, Yönetim Kurulu tarafından alınan karar gereğince 7 kişi tarafından bu paraları toplanabileceğini söyledi. Gülmezgil, “Kulüp yönetim kurulu tarafından belirlenen 7 arkadaşımız kulübümüzün bilgisi dahilinde kulüpten bağış makbuzunu alarak taraftarın deplasman maçlarına gidebilmesi için gerekli otobüs ücretlerinin ödenmesi için para toplaya bilecek. Bu uygulamada bizler ne kadar para toplandığını ve ne kadar harcama yapıldığını amaçlarken kötü amaçlı uygulamaların önüne geçmeyi hedefliyoruz" dedi.

“MAÇLARA İTFAİYE VE AMBULANSIN GEÇ GELMESİ STADA GİRİŞİ GECİKTİRİYOR”
Bandırmaspor Kulübü İkinci Başkanı Can Gülmezgil, maç öncesi stat önünde seyircilerin fazla beklemekten şikayet ettiklerini belirterek, bu uygulamanın gecikmesinin nedeninin kulüp olmadığını söyledi. Gülmezgil, “Ambulans, İtfaiye ekipleri stada maç başlamadan 15 dakika ya da yarım saat önce geliyor. Daha önceden ısrarla erken gelmesini istememize rağmen bu aksaklık düzeltilemedi. Bu aksaklıklar yerine getirilmeden stada seyirci almamız mümkün değil, ambulans, itfaiye gelmeden seyirci alırsak bu defa bizim federasyondan ceza almamız söz konusu. Bu nedenle seyircilerin stada erken giriş yapabilmeleri için maç saatinden en az bir saat önce ambulans ve itfaiyenin stada gönderilmesini istiyoruz” ifadelerini kullandı.

İkinci Başkan Gülmezgil, hafta sonu oynanan karşılaşmaya gösterilen ilgiden dolayı memnun olduklarını belirterek, maç süresince taraftarın takımı desteklemesinden dolayı taraftarlara teşekkür etti.

12.09.2012

Yorumlar   Yorum Ekle

Balıkesir Son Haberler

Ayvalık Zeytin Festivali Yeniden Yapılıyor Balıkesir Yaz Tatiline Hazırlanıyor
100 Yeni Memur Alınıyor. Sındırgı'da Yangın : 1 Ölü
Balıkesirspor hazirun Listesi Harflerin Yerlerini Algılamakta Zorlanma Bozukluğu: Disleksi disleksi Nedir?
Balıkesir'e 3 Yeni Karavan Kamp Alanı Balıkesir E-ticaret Firmaları
Balıkesir'de Sokağa Çıkma yasağı Balıkesir Giriş Çıkış yasaklandı
Balıkesir'de Corona hasta sayısı Ekinlik Adasında Deprem
65 Yaş üstü sokağa çıkma yasağı genelgesi yayınlandı. istanbul Yazlık Bölgelere Akın Etti
Balıkesir'de TOKİ nereye Yapılacak Sındırgı'da Kışla Müzehan Oteli Açıldı
ABD ve Kanada'da Mutfakları Türk Taşları Süslüyor Ayvalık'ta Uyuşturucu Şüphelisi Çift Yakalandı
Balıkesir'de Kargo Aracından Kaçak Tütün Çıktı Zeytin Hasadı Festivali Kapsamında Sembolik Zeytin Hasadı Yapıldı

Balıkesir Gündem Haberleri

Web Sayfası Talep Formu
Firmanı Ücretsiz kaydet
Balıkesir 'Biz Her Maçı Üç Puan Olarak Görüyoruz'

Copyright © 1997 - 2024 balikesir.com Bize Yazın      Kullanıcı Sözleşmesi       Kvkk Bilgilendirmesi