Şifrem?

100 Yeni Memur Alınacak

Sındırgı'da Yangın : 1 Ölü

Burhaniye’de Çiçekler Kadınlara Emanet
Balıkesir’in Burhaniye ilçesinde, geçtiğimiz bahar aylarında park ve kavşaklara dikilen çiçeklerin bakımını kadınlar yapıyor.

Yazıyı Boyutu: 13 Punto 14 Punto 15 Punto 16 Punto

Çiçekleri çapalayan ve otlarını yolan kadınlar, hem evlerine ekmek götürmenin hem de şehir güzelliğine katkıda bulunmanın mutluluğunu yaşıyorlar. Şehir içinde kavşaklarda, refüjlerde ve parklarda dikilen çiçekler, ilçeye güzellik verirken çiçeklerin dikiminden bakımına kadınlar görev aldı. Çiçek ve bahçe bakımlarında 10 kadın görev alıyor. Çiçeklerin bakımında görev alan Gülsüm Hardal, “Çiçekleri kazıyoruz. İşimizi severek yapıyoruz. Ailemize katkıda bulunuyoruz.. Çocuk okutuyoruz. Evimize ekmek götürmek için sıcak filan çalışıyoruz. Başkanımızı seviyoruz. Şehrimizi güzelleştiriyoruz” dedi.

Zekiye Yalçınkaya da, “Başkanımızı iş verdiği için çok seviyoruz.. Çoluk çocuğumuza ekmek götürmek için çalışıyoruz. Çiçekleri güzelleştiriyoruz. Çevremizi temizliyoruz. Severek çalışıyoruz” dedi. Kadınların çalışmalarından memnun olduklarını anlatan Belediye Park ve Bahçeler Müdürü Nadir Karayaz da, “Her sezon yaz mevsimi geldiği zaman her tarafı çiçeklendiriyoruz. İlçemizin girişlerini parklarını çiçeklendiriyoruz. . Bu çiçeklendirmeyi yaptırdıktan sonra bunların araları çapalanması gerekiyor. Bunları da, ilçemizde yaşayan halkımızdan bayan elamanları toplayarak bu işi onlara yaptırıyoruz. Çiçeklerin aralarının çapa işini kadınlar yapıyor. Çiçeklerin daha güzel olmasında Burhaniyeli kadınların büyük hizmeti bulunmaktadır. Kadınların elinin değdiği her yer güzel oluyor. Onlar bu işi yapınca gözümüz arkada kalmıyor” dedi.

20.08.2013

Yorumlar   Yorum Ekle

Balıkesir Son Haberler

Ayvalık Zeytin Festivali Yeniden Yapılıyor Balıkesir Yaz Tatiline Hazırlanıyor
100 Yeni Memur Alınıyor. Sındırgı'da Yangın : 1 Ölü
Balıkesirspor hazirun Listesi Harflerin Yerlerini Algılamakta Zorlanma Bozukluğu: Disleksi disleksi Nedir?
Balıkesir'e 3 Yeni Karavan Kamp Alanı Balıkesir E-ticaret Firmaları
Balıkesir'de Sokağa Çıkma yasağı Balıkesir Giriş Çıkış yasaklandı
Balıkesir'de Corona hasta sayısı Ekinlik Adasında Deprem
65 Yaş üstü sokağa çıkma yasağı genelgesi yayınlandı. istanbul Yazlık Bölgelere Akın Etti
Balıkesir'de TOKİ nereye Yapılacak Sındırgı'da Kışla Müzehan Oteli Açıldı
ABD ve Kanada'da Mutfakları Türk Taşları Süslüyor Ayvalık'ta Uyuşturucu Şüphelisi Çift Yakalandı
Balıkesir'de Kargo Aracından Kaçak Tütün Çıktı Zeytin Hasadı Festivali Kapsamında Sembolik Zeytin Hasadı Yapıldı

Balıkesir Gündem Haberleri

Web Sayfası Talep Formu
Firmanı Ücretsiz kaydet
Balıkesir Burhaniye’de Çiçekler Kadınlara Emanet

Copyright © 1997 - 2024 balikesir.com Bize Yazın      Kullanıcı Sözleşmesi       Kvkk Bilgilendirmesi