Şifrem?

100 Yeni Memur Alınacak

Sındırgı'da Yangın : 1 Ölü

Burhaniye’de Karikatür Kursuna Yoğun İlgi
Balıkesir’in Burhaniye ilçesinde, Belediye Gençlik Merkezi’nde düzenlenen karikatür kursu çocukların yoğun ilgisiyle karşılaştı.

Yazıyı Boyutu: 13 Punto 14 Punto 15 Punto 16 Punto

Öğretmenliğini Kültür Tarihi Uzmanı ve Karikatürist Erdoğan Gazioğlu’nun yaptığı kursa 44 ilkokul öğrencisi katılıyor. Burhaniyeli çocuklar tatillerini karikatür kursunda geçiriyor Erdoğan Gazioğlu’nun espri anlayışı ve karikatür çizimi konusunda anlattıklarını ilgiyle izleyen çocuklar, kursa katılmaktan duydukları memnuniyeti anlatırken, öğretmen. Gazioğlu’da çocukları çok sevdiğini ve bir ay sonra sergi açacaklarını anlattı. .Kursiyerlerden Pınar Gülerler, “Ben karikatürü çok seviyorum. Buraya isteyerek geldim. Öğretmenim çok iyi. Burada baya bir şeyler öğrendim karikatürle ilgili. Karikatürümü daha da geliştireceğimi düşünüyorum” dedi. Zeynep Toprak ise, “Ben karikatürü çok seviyorum. Burada çok şeyler öğrendim. Hocam çok iyi şeyler anlatıyor. Arkadaşlarım da hocamız da çok iyi” dedi. Nil Kesmiş de”Karikatür kursuna geldim. Çünkü çok güzel. Resim alışkanlığım da ilerliyor. Gerçekten hepimiz birlikte çok şeyler öğrendik” dedi. Emir Kaan Kıycak ise” Ben karikatürü çok seviyorum. Öğretmenimiz çok iyi. Çok eğlenceli oluyor. Hem gülerek, hem de eğlenerek öğreniyoruz. Karikatürü ilerletmek istiyorum. Karikatürü çok seviyorum yani” dedi. Kurs öğretmeni Erdoğan Gazioğlu da şunları söyledi; “Çocuklar. Dünya’nın çiçekleridir. Dünya, onlarla güzeldir. Çocuklar yarınımızdır, geleceğimizdir. Gıdaları da sevgidir, ilgidir, bilgidir. Bu düşünceyle inançla yola çıktık. Gençlik merkezinde 6. yılımız. Kuruluşundan beri karikatür ve diksiyon dersi veriyorum. Özellikle çocuklarımızı tercih ettim. Çocuklarımızdaki yetenekler gizli değil. Onları görmeli. Onları kültür ve sanata yönlendirmeliyiz. Görmüş olduğunuz kurslar 15 günlük kurslardır. Önce karikatür ve mizahın ne olduğunu öğretiyoruz. Daha sonra çizim tekniklerini öğretiyoruz. Çocuklardaki espri anlayışı, vermek istedikleri mesajı kaleme dökmelerini, birbirleriyle hoşgörü ile yaklaşmalarını sağlıyoruz. Çok başarılı buldum 15 günlük kurstaki çalışmaları. İnşallah, bir ay sonra eski öğrencilerimle beraber sergi açmayı planlıyoruz. Çok başarılı öğrencilerimiz var. Güzel sanatlarda okuyanlar var. Gazete ve dergilerde çalışanlar var. Ayrıca, diksiyon kurslarındaki öğrencilerden de dizi filmlerde sinemalarda oynayanlar var. Meslek hayatında başarılı olanları görüyorum. Bundan da çok mutluyum. Belediye başkanımıza. Gençlik merkezimize böyle bir imkanı sağladıkları için teşekkür ediyorum. Çocukları da çok seviyorum. Onlarla çok keyifli kurs dönemi yaşıyoruz. Bundan dolayı da çok mutluyum” dedi.

22.07.2014

Yorumlar   Yorum Ekle

Balıkesir Son Haberler

Ayvalık Zeytin Festivali Yeniden Yapılıyor Balıkesir Yaz Tatiline Hazırlanıyor
100 Yeni Memur Alınıyor. Sındırgı'da Yangın : 1 Ölü
Balıkesirspor hazirun Listesi Harflerin Yerlerini Algılamakta Zorlanma Bozukluğu: Disleksi disleksi Nedir?
Balıkesir'e 3 Yeni Karavan Kamp Alanı Balıkesir E-ticaret Firmaları
Balıkesir'de Sokağa Çıkma yasağı Balıkesir Giriş Çıkış yasaklandı
Balıkesir'de Corona hasta sayısı Ekinlik Adasında Deprem
65 Yaş üstü sokağa çıkma yasağı genelgesi yayınlandı. istanbul Yazlık Bölgelere Akın Etti
Balıkesir'de TOKİ nereye Yapılacak Sındırgı'da Kışla Müzehan Oteli Açıldı
ABD ve Kanada'da Mutfakları Türk Taşları Süslüyor Ayvalık'ta Uyuşturucu Şüphelisi Çift Yakalandı
Balıkesir'de Kargo Aracından Kaçak Tütün Çıktı Zeytin Hasadı Festivali Kapsamında Sembolik Zeytin Hasadı Yapıldı

Balıkesir Gündem Haberleri

Web Sayfası Talep Formu
Firmanı Ücretsiz kaydet
Balıkesir Burhaniye’de Karikatür Kursuna Yoğun İlgi

Copyright © 1997 - 2024 balikesir.com Bize Yazın      Kullanıcı Sözleşmesi       Kvkk Bilgilendirmesi