Şifrem?
153 Kişi Online WebMail   Bize Yazın

Ayvalık Zeytin Festivali Yeniden Yapılıyor

Balıkesir Yaz Tatiline Hazır

100 Yeni Memur Alınacak

Sındırgı'da Yangın : 1 Ölü

Karesi Belediyesi Çözüm Odaklı Çalışıyor
Balıkesir Karesi Belediye Başkanı Yücel Yılmaz’ın talimatı ile yenilenen; Kentli Servisi, Çağrı Merkezi ve Karşılama Servisi vatandaşın ilgisini çekiyor.


Yazıyı Boyutu: 13 Punto 14 Punto 15 Punto 16 Punto

Balıkesir’de vatandaşlar, belediyeden bilgi alma, borç sorgulama, borç ödeme, şikayet başvurusu gibi birçok hizmete artık kolaylıkla ulaşabiliyor. Vatandaşların, ihtiyaçlarına ve beklentilerine hızlı ve etkili bir şekilde cevap verebilmek amacıyla Karesi Belediyesi’nin giriş katında, kurulan Kentli Servisi, Çağrı Merkezi ile Karşılama Servisi günde ortalama 300 kişiye yol gösteriyor. Kentli Servisi ve Çağrı Merkezi, vatandaşlardan gelen tüm şikayet ve istekleri ilgili birimlere ileterek, problemlerin çözümünde önemli kolaylıklar sağlıyor. Kentli Servisi’ne gelen ya da 444 9 910 numaralı telefonu arayarak Çağrı Merkezi’ne ulaşan vatandaşlar, talepleri doğrultusunda ilgili birimlere yönlendiriliyor. Vatandaşların çekinmeden sorunlarını paylaşabileceği ve yardım isteyebileceği iki birim de ‘çözüm odaklı’ çalışıyor.

Karesi Belediyesi’nin giriş katında 14 Temmuz’dan itibaren yeni yüzüyle hizmet vermeye başlayan Kentli Servisi’nde 5, Çağrı Merkezi’nde 5, Karşılama Servisi’nde ise 2 personel görev yapıyor. Kentli Servisi’nde talep ve şikayetlerini iletmek için gelen vatandaşlar, Karşılama Servisi’ndeki 2 personel tarafından güler yüzle karşılanıyor. Karesi Belediyesi ile ilgili talep ve şikayetler Kentli Servisi’nden çalışan personel tarafından dinlenerek, ilgili birimlere yönlendiriliyor.

5 kişinin görev yaptığı ve hafta sonları da dahil olmak üzere, 3 vardiyalı, sabah 08.00’dan gece 24.00’a kadar çalışan Çağrı Merkezi’nde de vatandaşların talep ve şikayetleri dinleniyor. Vatandaşların talep ve şikayetleri merkezde görev yapan personel tarafından ilgili birimlere iletiliyor. Günde ortalama 100 kişi tarafından aranan 444 9 910 numaralı Çağrı Merkezi, sorun ve şikayetleri çözülünceye kadar takip ediyor. Merkez ayrıca sorununun çözülmesinin ardından vatandaşı arayarak sorununun çözüldüğünü bildiriyor. Çağrı Merkezi ve Kentli Servisi’ne gelen vatandaşlar, 2 kişilik Karşılama Servisi tarafından kapıda güler yüz ile karşılanıyor.

26.08.2014

Yorumlar   Yorum Ekle

Balıkesir Son Haberler

Ayvalık Zeytin Festivali Yeniden Yapılıyor Balıkesir Yaz Tatiline Hazırlanıyor
100 Yeni Memur Alınıyor. Sındırgı'da Yangın : 1 Ölü
Balıkesirspor hazirun Listesi Harflerin Yerlerini Algılamakta Zorlanma Bozukluğu: Disleksi disleksi Nedir?
Balıkesir'e 3 Yeni Karavan Kamp Alanı Balıkesir E-ticaret Firmaları
Balıkesir'de Sokağa Çıkma yasağı Balıkesir Giriş Çıkış yasaklandı
Balıkesir'de Corona hasta sayısı Ekinlik Adasında Deprem
65 Yaş üstü sokağa çıkma yasağı genelgesi yayınlandı. istanbul Yazlık Bölgelere Akın Etti
Balıkesir'de TOKİ nereye Yapılacak Sındırgı'da Kışla Müzehan Oteli Açıldı
ABD ve Kanada'da Mutfakları Türk Taşları Süslüyor Ayvalık'ta Uyuşturucu Şüphelisi Çift Yakalandı
Balıkesir'de Kargo Aracından Kaçak Tütün Çıktı Zeytin Hasadı Festivali Kapsamında Sembolik Zeytin Hasadı Yapıldı




Balıkesir Gündem Haberleri

Balıkesir Önemli kişiler



















Son Günlerin Haberleri
27.04.2024 Tarihli Haberler
26.04.2024 Tarihli Haberler
25.04.2024 Tarihli Haberler
24.04.2024 Tarihli Haberler
23.04.2024 Tarihli Haberler
22.04.2024 Tarihli Haberler
21.04.2024 Tarihli Haberler
20.04.2024 Tarihli Haberler
19.04.2024 Tarihli Haberler
18.04.2024 Tarihli Haberler
17.04.2024 Tarihli Haberler

  Balıkesir Ürün Vitrini
 
Balıkesir Firmalar
Balıkesir Ürünler
Balıkesir Reklam
Haberler
Resim Galerileri
Balıkesir
Bandırma
Edremit
# #
Balıkesir Öğrenci Yurtları
Balıkesir Kahvaltı Mekanları
Web Sayfası Talep Formu
Firmanı Ücretsiz kaydet
Balıkesir Karesi Belediyesi Çözüm Odaklı Çalışıyor

Copyright © 1997 - 2024 balikesir.com Bize Yazın      Kullanıcı Sözleşmesi       Kvkk Bilgilendirmesi