Şifrem?

100 Yeni Memur Alınacak

Sındırgı'da Yangın : 1 Ölü

Altıeylül’de Kırsal Mahallelere Fitness Aleti
Balıkesir’de kırsal mahallede yaşayan kadınların fitness aleti isteği yerine geldi.

Yazıyı Boyutu: 13 Punto 14 Punto 15 Punto 16 Punto

Altıeylül ilçesinde Türkali Mahallesi’nde fitness aletleri kuruldu. Altıeylül Belediye Başkanı Zekai Kafaoğlu kadınlarla birlikte spor yaptı, alkış aldı.

Altıeylül Belediye Başkanı Zekai Kafaoğlu Belediye Başkan Yardımcısı Zeki Çabuk, Özel Kalem Müdürü Osman Zeki Şahin ile birlikte Türkali Mahallesi’ne gitti. Altıeylül ilçesinde ilk kez Türkali Mahallesi’ne kurulan fitness aletlerini inceleyen Başkan Kafaoğlu kadınlarla spor yaptı, çocukları sevdi. Kafaoğlu aynı zamanda belediye tarafından çevresi düzenlenen Cemevi’ni gezdi. Mahallenin mezarlığında yapılan çevre düzenlemesi çalışmasını da yerinde inceledi. Türkali halkı Başkan Zekai Kafaoğlu’na yaptığı hizmetlerden dolayı teşekkür etti.

Türkali Mahallesinde yaşayan vatandaşlar mahalleye daha önce böyle bir hizmet gelmediğini, mahalle içerisinde çocuk parkının, fitness aletlerinin, cemevi bahçesinin yapıldığını ve mezarlıklarının temizlendiğini kaydederek Belediye Başkanı Zekai Kafaoğlu’na yaptığı hizmet ve ziyaretten dolayı teşekkürlerini ilettiler. Mahalleli kadınlar “Belediye Başkanımız sayesinde artık spor yapıyoruz. Çok memnunuz” dediler.

Türkali Mahalle Muhtarı Hızır Afacan da belediyeden çok memnun olduklarını, ne zaman belediyeyi arasa hizmetin hemen geldiğini söyledi.

Başkan Zekai Kafaoğlu yaptığı konuşmada “Sizleri görünce çok mutlu oldum. Seçim öncesi şehirlerde ne varsa kırsal mahallelerde de o olacak demiştik ve sözümüzü tuttuk. İlk etapta çocuk bahçesi, fitness aleti ve parke taşı demiştik ve kırsal mahallere hizmeti sunuyoruz. Kırsal mahallede ilk kez fitness aletlerini kurduk ve kadınlarımız spor yapmaya başladı. Bizim için insan önemli. Biz sırça köşklerde oturmaya değil, hizmet etmeye geldik. Hizmet edelim oy alalım mantığını düşünmüyoruz; bizim için insana hizmet etmek büyük şereftir. Oy arkadan gelir gelmez, fark etmez. Bu tabloyu gördükten sonra sizlerden daha çok sevindim ve gururlandım. Biz de sözde değil özde insanlarız. Diğer kırsal mahallere de fitness aleti kurulma aşamasında sona gelindi” dedi.

Başkan Zekai Kafaoğlu fitnes aletlerinde inceleme ve spor yaptıktan sonra Cemevi bahçesini gezdi ve daha sonra mahalle mezarlığında yapılan çalışmalar hakkında bilgi aldı. Başkan Kafaoğlu daha sonra çalışan işçilerle birlikte çay içip sohbet etti. İşçiler “Bu zamana kadar hiç başkan ile görüşüp, konuşmadık ve çay içmemiştik. Sizi aramazda görmek bizi çok mutlu etti. Siz bizim gönlümüzü aldınız” diye konuştular.

Mezarlıkta yapılan çalışmalar hakkında da bilgi veren Kafaoğlu “Mezarlık içerisine parke taşı da döşeyeceğiz. Mezarlık büyüklerimiz yattığı yerler. Mezarlık yıllardır ihmal edilmiş ve ormanlık olmuş. Mezarları bulmak mümkün değil. Mezarlığa girilemiyordu; ekiplerimiz çalışıyor. Tüm kırsaldaki mezarlıkları temizliyoruz, budama yapılıyor. Mezarlıklara çeki-düzen veriyoruz” diye konuştu.

29.04.2015

Yorumlar   Yorum Ekle

Balıkesir Son Haberler

Ayvalık Zeytin Festivali Yeniden Yapılıyor Balıkesir Yaz Tatiline Hazırlanıyor
100 Yeni Memur Alınıyor. Sındırgı'da Yangın : 1 Ölü
Balıkesirspor hazirun Listesi Harflerin Yerlerini Algılamakta Zorlanma Bozukluğu: Disleksi disleksi Nedir?
Balıkesir'e 3 Yeni Karavan Kamp Alanı Balıkesir E-ticaret Firmaları
Balıkesir'de Sokağa Çıkma yasağı Balıkesir Giriş Çıkış yasaklandı
Balıkesir'de Corona hasta sayısı Ekinlik Adasında Deprem
65 Yaş üstü sokağa çıkma yasağı genelgesi yayınlandı. istanbul Yazlık Bölgelere Akın Etti
Balıkesir'de TOKİ nereye Yapılacak Sındırgı'da Kışla Müzehan Oteli Açıldı
ABD ve Kanada'da Mutfakları Türk Taşları Süslüyor Ayvalık'ta Uyuşturucu Şüphelisi Çift Yakalandı
Balıkesir'de Kargo Aracından Kaçak Tütün Çıktı Zeytin Hasadı Festivali Kapsamında Sembolik Zeytin Hasadı Yapıldı

Balıkesir Gündem Haberleri

Web Sayfası Talep Formu
Firmanı Ücretsiz kaydet
Balıkesir Altıeylül’de Kırsal Mahallelere Fitness Aleti

Copyright © 1997 - 2024 balikesir.com Bize Yazın      Kullanıcı Sözleşmesi       Kvkk Bilgilendirmesi