Şifrem?

100 Yeni Memur Alınacak

Sındırgı'da Yangın : 1 Ölü

Ak Parti Adayından Bedava Köfte Ekmek
Ak Parti Balıkesir 1. sıra milletvekili adayı Av. Mahmut Poyrazlı, Edremit’te pazar yerinde vatandaşa köfte ekmek dağıttı.

Yazıyı Boyutu: 13 Punto 14 Punto 15 Punto 16 Punto

Poyrazlı, "Cumhurbaşkanımızın koyduğu hedefe kilitlendik. Hedefimiz meclise 400 milletvekili sokabilmek. Balıkesir’den de buna en büyük desteği vermek için çalışıyoruz. En 6 milletvekili çıkarmamamız için hiç bir engel yok. Halkımız bize güveniyor. Bizde halkımızın hizmetkarı olacağız” dedi

Mahmut Poyrazlı, AK Parti İlçe Başkanı İsmail Doğdu ve partililerle birlikte pazarı gezip esnafı ve vatandaşı dinledi.

Halka köfte ekmek dağıtan Poyrazlı, “Geçen hafta start verdiğimiz seçim çalışmalarımızı yoğun bir şekilde sürdürüyoruz. İl ve ilçelerimizi en ücra köşesine kadar karış karış geziyoruz. İl başkanlığım döneminde de halkımızla beraberdik. Şimdi yine yollardayız. Bugün Edremitli vatandaşlarımız ile kucaklaşıyoruz. Balıkesir merkez başta olmak üzere Edremit’in yanı sıra Savaştepe, İvrindi, Balya, Sındırgı, Bigadiç, Gönen, Bandırma’da bize olan ilginin her gün arttığını görüyoruz. İnsanlarımız boş vaatleri gördükçe AK Parti’ye daha çok sahip çıkıyor. Daha önceden milletvekillerini 5 yılda bir görüyorlardı. Vatandaşımız AK Parti’nin her zaman yanlarında olduğunu larını biliyor. 7 Haziranda inşaallah hayırlı bir seçim gerçekleştireceğiz. Darbe anayasasından kurtulup sivil bir anayasa yapmak bize nasip olacak inşallah. Bizler cumhurbaşkanımızın hedefine kilitlendik. 400 milletvekili hedefine en yüksek katkı sağlamak için sıkmadık el, çalmadık kapı bırakmama gayretindeyiz. Balıkesir’de 4 milletvekilimiz var şu anda. Biz inşallah 6-7 milletvekili çıkarma gayretindeyiz. Biz buna inanıyoruz, teşkilatlarımız da inanıyor. İnşallah seçimler memleket için hayırlı olur. 8 adayımızla gece gündüz demeden çalışıyoruz. Her vatandaşımız elini sıkacak, derdini dinleyeceğiz. Hedefimiz 2023” dedi.

Poyrazlı’ya vatandaşların ilgisi büyük oldu.

29.04.2015

Yorumlar   Yorum Ekle

Balıkesir Son Haberler

Ayvalık Zeytin Festivali Yeniden Yapılıyor Balıkesir Yaz Tatiline Hazırlanıyor
100 Yeni Memur Alınıyor. Sındırgı'da Yangın : 1 Ölü
Balıkesirspor hazirun Listesi Harflerin Yerlerini Algılamakta Zorlanma Bozukluğu: Disleksi disleksi Nedir?
Balıkesir'e 3 Yeni Karavan Kamp Alanı Balıkesir E-ticaret Firmaları
Balıkesir'de Sokağa Çıkma yasağı Balıkesir Giriş Çıkış yasaklandı
Balıkesir'de Corona hasta sayısı Ekinlik Adasında Deprem
65 Yaş üstü sokağa çıkma yasağı genelgesi yayınlandı. istanbul Yazlık Bölgelere Akın Etti
Balıkesir'de TOKİ nereye Yapılacak Sındırgı'da Kışla Müzehan Oteli Açıldı
ABD ve Kanada'da Mutfakları Türk Taşları Süslüyor Ayvalık'ta Uyuşturucu Şüphelisi Çift Yakalandı
Balıkesir'de Kargo Aracından Kaçak Tütün Çıktı Zeytin Hasadı Festivali Kapsamında Sembolik Zeytin Hasadı Yapıldı

Balıkesir Gündem Haberleri

Web Sayfası Talep Formu
Firmanı Ücretsiz kaydet
Balıkesir Ak Parti Adayından Bedava Köfte Ekmek

Copyright © 1997 - 2024 balikesir.com Bize Yazın      Kullanıcı Sözleşmesi       Kvkk Bilgilendirmesi