Şifrem?

100 Yeni Memur Alınacak

Sındırgı'da Yangın : 1 Ölü

Burhaniye'de Sanat Atölyesi Kadınları Ressam Yaptı
Balıkesir’in Burhaniye ilçesinde, Kültür ve Sanat Derneği Sanat Atölyesi değişik yaş ve meslekten kadınları ressam yaptı.

Yazıyı Boyutu: 13 Punto 14 Punto 15 Punto 16 Punto

Yasin ve Banu Küpeli çiftinin öğretmenliğini yaptığı Sanat Atölyesine devam eden kadınlar, birbirinden güzel yağlı boya tablolar yaparken, yıl sonunda sergi açacak.

Kültür ve Sanat Derneği’nin İskele mahallesindeki Sanat Atölyesine devam eden 15 kadın, resim öğretmeni Yasin ve Banu Ürüçoğlu’nun öncülüğünde resim yapmayı öğrendi. Hazırlanan bir birinden güzel yağlı boya resimler yıl sonunda sergilenecek. Yıl sonunda sergi açacaklarını anlatan Öğretmen Yasin Uruçoğlu,” Burhaniye Kültür ve Sanat Derneği Sanat Atölyemizde 7’den 77’ye herkesle resim yapmaktayız. Ortaokul öğrencilerimizle Anadolu Güzel Sanatlar Lisesine hazırlanıyoruz. Her meslek grubundan yetişkin öğrencilerimiz var. Sene içerisinde resimlerimizi yapıp sene sonunda da sergilerimize hazırlanıyoruz. Resimlerimizi sergiliyoruz” dedi. Kursiyerlerden Dilek Özcan da,” Bu öğretmenlerimizi tanıdığım için çok mutluyum. Bize ikinci bir hayat sundular. Severek geliyoruz. Vaktimizi güzel geçiriyoruz. Güzel bir arkadaş topluluğumuz oldu. Resimde çok ilerledik. Şimdi sergilerimiz başlayacak. Çok memnunuz. Herkesi davet ediyoruz buraya” dedi. Eser Canbazoğlu ise,” Ben iki yıldır bu kursa geliyorum. Çok hoş bir ortam var. Sanat ortamında hissediyorsunuz kendinizi gerçekten. Banu öğretmen ve Yasin hocamız bize resmin temel ilkelerini öğretiyorlar. Biz tabi burada hobi düzeyinde resim yapıyoruz. Hobi için resim yapıyoruz. Sanat için tam diyemeyiz. Ama, sonuç da çıkan eserin gerçekten sanat eseri olmayacağını bilemeyiz tabi ki. Burası çok güzel bir ortam. Gerçekten, herkesin gelip kafasını dağıtabileceği, dinlenebileceği, kendisini ifade edebileceği.bir yer. Çünkü, çok sıkıntılı dönemler yaşıyoruz. Ortam yaşıyoruz gerçekten. Burası o yüzden terapi gibi yer yani. Son derece memnunuz çalışmaktan” dedi. Sevil Çimen de,” Ben 4 senedir resim çalışıyorum. Yazları yalnız çalışıyorum. Çünkü, kışın yurtdışında kalıyorum. Yağlı boya çalışmaktan çok zevk alıyorum. Bura da arkadaşlarımızla mutluluk içinde gayet güzel çalışmalar çıkarıyoruz. Öğretmenlerime de çok teşekkür ediyorum” dedi.

20.07.2015

Yorumlar   Yorum Ekle

Balıkesir Son Haberler

Ayvalık Zeytin Festivali Yeniden Yapılıyor Balıkesir Yaz Tatiline Hazırlanıyor
100 Yeni Memur Alınıyor. Sındırgı'da Yangın : 1 Ölü
Balıkesirspor hazirun Listesi Harflerin Yerlerini Algılamakta Zorlanma Bozukluğu: Disleksi disleksi Nedir?
Balıkesir'e 3 Yeni Karavan Kamp Alanı Balıkesir E-ticaret Firmaları
Balıkesir'de Sokağa Çıkma yasağı Balıkesir Giriş Çıkış yasaklandı
Balıkesir'de Corona hasta sayısı Ekinlik Adasında Deprem
65 Yaş üstü sokağa çıkma yasağı genelgesi yayınlandı. istanbul Yazlık Bölgelere Akın Etti
Balıkesir'de TOKİ nereye Yapılacak Sındırgı'da Kışla Müzehan Oteli Açıldı
ABD ve Kanada'da Mutfakları Türk Taşları Süslüyor Ayvalık'ta Uyuşturucu Şüphelisi Çift Yakalandı
Balıkesir'de Kargo Aracından Kaçak Tütün Çıktı Zeytin Hasadı Festivali Kapsamında Sembolik Zeytin Hasadı Yapıldı

Balıkesir Gündem Haberleri

Web Sayfası Talep Formu
Firmanı Ücretsiz kaydet
Balıkesir Burhaniye'de Sanat Atölyesi Kadınları Ressam Yaptı

Copyright © 1997 - 2024 balikesir.com Bize Yazın      Kullanıcı Sözleşmesi       Kvkk Bilgilendirmesi