Şifrem?

100 Yeni Memur Alınacak

Sındırgı'da Yangın : 1 Ölü

Algem İlk Kursiyerlerini Verdi
Altıeylül Gelişim Merkezi ile Altıeylül Halk Eğitim Merkezi tarafından ortaklaşa düzenlenen dikiş, ev ve kurum temizliği ile çocuk gelişimi kursu tamamlanırken, kursiyerlere sertifikaları verildi.

Yazıyı Boyutu: 13 Punto 14 Punto 15 Punto 16 Punto

ALGEM’deki törene Altıeylül Belediye Başkanı Zekai Kafaoğlu, Altıeylül Belediye Başkan Yardımcıları İsmail Çoban, Mesut Eray, Aile ve Sosyal Politikalar İl Müdürü Mustafa Akbıyık, Kültür ve Turizm İl Müdürü Mustafa Çaltı, Altıeylül Halk Eğitim Merkezi Müdürü Süreyya Eray, Belediye Meclis Üyeleri Bahar Vidin, Yasemin Akkol ve kursiyerler katıldı. Altıeylül Belediye Başkan Yardımcısı Mesut Eray, “ALGEM’in dört ana fonksiyonu var. Birincisi sosyal yardımlaşma, ikincisi yaşlı bakım evi, üçüncüsü meslek edindirme kursu, dördüncüsü çocuk bakımı. Bunların hepsi birbiri ile ilişkili. Meslek edindirme kursları ile ilgili üç kurs açtık. Toplam 57 kursiyer sertifika aldı. 57 kursiyerin 20 çocuğuna kurs boyunca bizler baktık. Sosyal yardımlaşma ile ilgili olarak 578 kişi başvurdu, 342 kişiyi Alkart verdik, 163 ü şu an araştırmada. ALGEM olarak evde iftar hizmeti verdik ve 13 mahallede 260 haneye ulaştık ve toplamda 3 bin 689 kişiye ulaştık. İkinci el eşyada toplayarak 54 aileye eşya verdik. Doğalgaz ile ilgili 238 başvuru oldu ve 114’ü yapıldı. 5 aileye medikal malzeme dağıtıldı. 52 vaka sayısı ile ilgili psikolojik çözüm gerçekleşti. ALGEM yüzde 80 başarı ile çalışmakta. ALGEM olarak yaşlı bakım merkezi ile ilgili faaliyetleri yürürlüğe soktuktan sonra yüzde 100 kapasite ile çalışıyor olacağız” dedi.

Altıeylül Halk Eğitim Merkezi Müdürü Süreyya Eray da, “Kurumlararası dayanışma ve işbirliğini çok güzel bir örneğini görüyoruz. Güzel işbirliği oldu. Meslek edindirmeye yönelik kursları sürdüreceğiz. Halk Eğitim olarak 3500 kurs alanımız var. Eğitim konusunda mekan sıkıntımız oluyordu ancak ALGEM ile bu sorunu çözdük. Belediye Başkanımız Zekai Kafaoğlu’na teşekkür ediyoruz. Sıkıntılarımıza Altıeylül ilaç oldu” diye konuştu.

Altıeylül Belediye Başkanı Zekai Kafaoğlu ALGEM olarak ilk kursu tamamladıklarını ve ilk kursiyerlerin sertifikalarını verdiklerini belirtti. ALGEM’de kursların artarak devam edeceğini kaydeden Kafaoğlu, ALGEM’de vatandaşların eğitim, sosyal, psikoloji ve diğer birimleri ile hizmet alacağını söyledi. Kafaoğlu, “ALGEM butik bir bina. Bizim sosyal içeriği olan bütün birimlerimiz aynı yerde. Çocuklu aileler kurslara gelemiyordu şimdi kreş olarak da hizmet veriyoruz. Anneler kurs alırken, çocuklar da kreşte eğitim alıyor. Sosyal belediyecilik çok önemli. Vatandaş yerel yönetimlerin sıcak elini tutmak istiyor. Bizim reklam derdimiz yok, burada daha fazla vatandaş hizmet alsın istiyoruz. İkinci bir ALGEM açmayı planlıyoruz. Bunu da Gümüşçeşme, 1. Gündoğan ve 2. Gündoğan mahalleleri bölgesine açacağız" şeklinde konuştu.

11.08.2015

Yorumlar   Yorum Ekle

Balıkesir Son Haberler

Ayvalık Zeytin Festivali Yeniden Yapılıyor Balıkesir Yaz Tatiline Hazırlanıyor
100 Yeni Memur Alınıyor. Sındırgı'da Yangın : 1 Ölü
Balıkesirspor hazirun Listesi Harflerin Yerlerini Algılamakta Zorlanma Bozukluğu: Disleksi disleksi Nedir?
Balıkesir'e 3 Yeni Karavan Kamp Alanı Balıkesir E-ticaret Firmaları
Balıkesir'de Sokağa Çıkma yasağı Balıkesir Giriş Çıkış yasaklandı
Balıkesir'de Corona hasta sayısı Ekinlik Adasında Deprem
65 Yaş üstü sokağa çıkma yasağı genelgesi yayınlandı. istanbul Yazlık Bölgelere Akın Etti
Balıkesir'de TOKİ nereye Yapılacak Sındırgı'da Kışla Müzehan Oteli Açıldı
ABD ve Kanada'da Mutfakları Türk Taşları Süslüyor Ayvalık'ta Uyuşturucu Şüphelisi Çift Yakalandı
Balıkesir'de Kargo Aracından Kaçak Tütün Çıktı Zeytin Hasadı Festivali Kapsamında Sembolik Zeytin Hasadı Yapıldı

Balıkesir Gündem Haberleri

Web Sayfası Talep Formu
Firmanı Ücretsiz kaydet
Balıkesir Algem İlk Kursiyerlerini Verdi

Copyright © 1997 - 2024 balikesir.com Bize Yazın      Kullanıcı Sözleşmesi       Kvkk Bilgilendirmesi