Şifrem?

100 Yeni Memur Alınacak

Sındırgı'da Yangın : 1 Ölü

Altıeylül Belediyesi Araç Filosunu Büyüttü
Altıeylül Belediyesi filosuna 44 araç daha ekledi.

Yazıyı Boyutu: 13 Punto 14 Punto 15 Punto 16 Punto

44 aracın hizmete girdiği törende konuşan Altıeylül Belediye Başkanı Zekai Kafaoğlu “Büyükşehir olmak işte böyle bir şey. Merkezde de Karesi ve Altıeylül olarak Büyükşehir’imizin büyük projelerinin kanatları altında yerel bazda hizmetlerimize devam ediyoruz. Bunları yaparken insan unsurunu göz önünde bulunduruyoruz. İnsanların mutluluğunu önemsiyoruz. İnsanların yaşadıkları sokaklarda, mahallelerde mutlu olmalarını arzu ediyoruz. Altıeylül olarak kırsalı en çok olan ilçelerin başında geliyoruz. Kırsalda 81 muhtarlığımız var, ama 107 yerleşim birimine hizmet götürmekle mükellefiz. Tabii ki yollarımızı Büyükşehir Belediyemiz yapıyor. Ben Büyükşehir Belediye Başkanımıza sonsuz şükranlarımı sunuyorum. Gerek stabilize yol, gerekse satıh kaplama konusunda çok ciddi yol alındı. Bir kez daha o kırsal mahalle muhtarlarımız adına ulaşımda yapmış olduğu katkılardan dolayı Büyükşehir Belediye Başkanımıza teşekkür ediyorum. Vatandaşımızın ayağını çamurdan kurtarmaya çalışıyoruz" dedi.

Hizmete alınan araçlar hakkında bilgiler veren Başkan Kafaoğlu bu araçlarla kırsal mahallelerde girilmeyen yer kalmayacağının da altını çizdi. Altıeylül İlçesi hizmet alanının geniş olduğunu belirten Kafaoğlu sözlerine şöyle devam etti; “Alanımızın çok geniş olduğu için, ekipmanımızın ve aracımızın fazla olması lazım. Her yere ulaşmamız lazım. Ulaşamadığımız yer bizim değildir. Vatandaşlarımız da belediyenin sıcak elinin değmesini arzu ediyor. Bu konuda Büyükşehir Belediyemizin Beyaz Masaları başta olmak üzere, ulaşılamayan yer yok. Biz de ilçe belediyeleri olarak, kendi sorumluluk alanlarımızda üzerimize düşen görevi yapıyoruz. Yaklaşık olarak 7.8 milyon Türk Lirası maliyeti olan bu araç filomuzu Altıeylül Belediyemizin hizmetine sunuyoruz. Bu konuda emeği geçen, bütün Başkan Yardımcılarımızı, Meclis Üyelerimizi, ve bütün ekibimi kutluyorum. Araçlarımızın kazasız belasız çalışmasını, Altıeylül ilçemizdeki vatandaşlarımızın hizmetinde olmasını temenni ediyorum. Katılımlarınızdan dolayı hepinize teşekkür ediyorum”

Balıkesir Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Edip Uğur ise başlanan projelerin son hızla devam ettiğinin altını çizerek, "Bugün Altıeylül Belediyemizin iş makineleri ve araçları ile ilgili tanıtım törenini yapıyoruz. Gördüğünüz gibi 30 Mart’tan sonra bütün belediyelerimiz gece gündüz çalışıyor. İlçe belediyelerimiz de hiç durmadan çalışıyor. Bu iş makineleri bu güne kadar Balıkesir Belediyelerinin sahip olamadığı iş makineleri. Özel İdare imkanları, Belediyeler vs. dahil olmak üzere, böyle bir iş makineleri elimizde yoktu. İnşallah bundan sonra bu araçlarla hem kırsalda hem merkezde hizmetler devam edecek. Sabah evden çıkar çıkmaz Emniyet Kavşağındaki çalışmaya bakmaya gittim. Merak ediyorum çünkü. Vatandaş da merak ediyor; bu çalışmanın ne zaman biteceğini. Biliyorsunuz bir çok spekülasyonlar yapılıyor. Hayali temel atıldı, müteahhit kaçtı, inşaat durdu. En son kavşağın üst tabliyesi cumartesi günü atıldı. Bir taraftan dalçık için kamyonlar dalmaya başladı. 21 gün sonra kavşak meydana çıkacak. Daha sonra Gala tarafındaki köprüye baktım. Eskiden köprünün boyunun iki katından fazla uzunluk var. Orada fora kazıkları çakılmış. Aralık sonuna kadar Emniyet kavşağını tamamlamış olacağız” şeklinde konuştu.

Açılış konuşmalarının ardından protokol tarafından açılış kurdelesi kesildi. Daha sonra araçların önünde dualar eşliğinde kurban kesimi gerçekleştirilerek araçlar hizmete girdi.

24.11.2015

Yorumlar   Yorum Ekle

Balıkesir Son Haberler

Ayvalık Zeytin Festivali Yeniden Yapılıyor Balıkesir Yaz Tatiline Hazırlanıyor
100 Yeni Memur Alınıyor. Sındırgı'da Yangın : 1 Ölü
Balıkesirspor hazirun Listesi Harflerin Yerlerini Algılamakta Zorlanma Bozukluğu: Disleksi disleksi Nedir?
Balıkesir'e 3 Yeni Karavan Kamp Alanı Balıkesir E-ticaret Firmaları
Balıkesir'de Sokağa Çıkma yasağı Balıkesir Giriş Çıkış yasaklandı
Balıkesir'de Corona hasta sayısı Ekinlik Adasında Deprem
65 Yaş üstü sokağa çıkma yasağı genelgesi yayınlandı. istanbul Yazlık Bölgelere Akın Etti
Balıkesir'de TOKİ nereye Yapılacak Sındırgı'da Kışla Müzehan Oteli Açıldı
ABD ve Kanada'da Mutfakları Türk Taşları Süslüyor Ayvalık'ta Uyuşturucu Şüphelisi Çift Yakalandı
Balıkesir'de Kargo Aracından Kaçak Tütün Çıktı Zeytin Hasadı Festivali Kapsamında Sembolik Zeytin Hasadı Yapıldı

Balıkesir Gündem Haberleri

Web Sayfası Talep Formu
Firmanı Ücretsiz kaydet
Balıkesir Altıeylül Belediyesi Araç Filosunu Büyüttü

Copyright © 1997 - 2024 balikesir.com Bize Yazın      Kullanıcı Sözleşmesi       Kvkk Bilgilendirmesi