Balıkesir’de PVC kapı-pencere, ısıcam ve mobilya üreticisi Hisarpen’e Türkiye genelinde ‘En iyi İmalat ve İşçilik yanında En Fazla Profil Tüketen Bayii’ ödülü verildi.
Mehmet Yılmaz Tabanlı tarafından Marangozlar sitesinde 1950 yılında inşaat sektörüne adım atan Hisarpen Balıkesir’den Balkan ülkelerine ihracat yapan önemli üreticileri arasına girmeyi başardı. Sahip oldukları 6 tescilli marka ile PVC kapı-pencere, patentli ısıcam, ahşap iç kapı ve mobilya sektöründe siparişten satış noktasına kadar hizmet verdiklerini belirten Hisarpen’in yönetim kurulu üyesi İnşaat Mühendisi Hürriyet Turhan Tabanlı , ‘İç ve dış pazarda ürünlerimizin beğeni görmesinin altında özellikle kalite, uzun ömür ve müşteri beklentilerine yanıt verebilen ürünlerle hizmet vermemiz yatıyor’ dedi.
İş hayatına atıldıklarında aile şirketinin ürün portföyünü arttırmak, sektördeki yenilikleri tüketiciye ulaştırmak amacıyla yatırım konusunda çalışmaları ön planda tuttuklarını dile getiren Tabanlı 1993 yılı sonlarında baba Mehmet Yılmaz Tabanlı, desteği ile inşaat sektörünün tamamlayıcısı PVC kapı ve pencere üretimine başladıklarını söyledi. Tabanlı tüm üretimlerinde tescilli markaların adı altında müşteri ve proses odaklı toplam kalite bilinci ile gerçekleştirmeye devam edeceklerini belirterek TSE ve uluslar arası standartlara uygun ürünleri Sanayi ve Ticaret Bakanlığı onaylı garanti belgeleriyle ulaştırdıklarını dile getirdi.
İç pazarı yanı sıra Yunanistan’a iç kapı ve mutfak dolabı ağırlıklı olmak üzere ihracat yaptıklarını dile getiren Tabanlı şöyle devam etti: ‘ Hedefimiz bu sektörde Pazar payımızı arttırmak. Bu amaçla ilgili fuarlara katılım sağlamakla birlikte son olarak katıldığımız Uluslar arası Selanik Ticaret Fuarı’nda yeni ürünlerimizi komşumuza tanıtma olanağı bulduk. Burada beklentilerimizi aşan taleplerle karşı karşıya kalmanın memnuniyetini yaşadık.
İçinde bulunduğumuz sektörlerde ürün çeşitliliği fazla olmasında dolayı sürekli Ar-Ge destekli tasarım ve buna uygun yatırım gerekiyor. Türkiye’de binlerce rakip arasından ödün vermediğimiz kaliteden dolayı ödüller aldık. Yoğun üretim sayesinde en çok profil kullanan firma olduk.
Bizler yıllık hedef satışlara ulaşabilmek için özellikle CNC üniteli makineleşmeye özen göstermekteyiz. Bu nedenle 2006-2007 döneminde özellikle mobilya gurubunda önemli gelişmeler kaydetmiş bulunmaktayız. Böylece alt yapısı iyi hazırlanmış portföyümüzde müşterilerimize hem kaliteli ürünler sunuyoruz hem de piyasa koşullarında rekabet ve marka gücümüzü arttırmış oluyoruz.
2007 yılında yıllık hedeflerimizi tutturmanın huzuruyla, 2008 ve gelecek yıllar içerisinde mevcut iş kollarımızı geliştirip, modernize ederek yeni kurulacak fabrikalar ile üretime ve istihdama katkıda bulunmak ve daha büyük projelere imza atmak bizlerin en büyük hedefi olacak.’
17.01.2008